tblackbella

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av tblackbella - 26 januari 2013 11:16

Började Inte så bra,,Vaknade med MIGRÄN,,,,,sen blev Min Goa svärdotra Akut sjuk och fick tillbringa halva dan på akuten,,men som tur var piggade hon på sej och fick komma hem!

Så tillslut kunde firandet börja Men mina nära o kära!

först åt vi av den Magiskt Mumsiga tårtan! Det var en Pärontårta och helt otrooligt god trots att den ej var köpt på ett konditori! Kan varmt rekommendera den!

       


JAg hade Inga ljus på tårtan EFTERSOM Så gammal som jag vart så skulle HEELA Tårtan överfylllas med ljusen då  



Sen när Natta Med familj kom så Åt vi en God Middag som tillagats av *Ubbe*

 


Och senare TÅRTA IGEN!!

                         


så det blev en Mysig Dag! ser fram emot Nästa Helg då det blir PARTYYYYYY!!!!!


Faster Natta Myyyser Med Alva som somnade så gott i hennes Knä!  

      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards