tblackbella

Alla inlägg under november 2013

Av tblackbella - 30 november 2013 13:26

Efter Månader av kämpande för min existens,börjar jag sakta ta mej tillbaks till Verkligheten igen!


Det var näära den där Natten på sjukhuset,,Jag minns läkarens ord när jag föll in i chock tillståndet igen,,Hon kom springandes tillsammans med sköterskan som hade blodtrycksvagnen i högsta hugg,,och hann säga nästan viskande till mej,,Elisabeth du har nog KOLLAPSAT! Har du haft det jobbigt,,Jag tittade upp på henne och sa gråtande,,Ja jag har det tufft just nu,,,


Blodtrycks mätarn på och läkaren med hjärt stetoskopet samtidigt som pulsen togs..Hade det kunnat BLIXTRA om dessa verktyg så hade det nog gjort det då..


Jag hade ett skyhögt tryck jämfört med i ambulansen som var nere på så lågt att föraren TRAMPADE Gasen i botten..Jag blev LIVRÄDD och frågade han som satt bredvid mej och Mätte olika värden,,VAD HÄNDER!!!????

Varför ökar ni farten KOMMER JAG ATT DÖ NU
??????


Nej nej ta det nu lugnt sa han,,,vi ökar för att ditt tryck sjunker,,men ta det nu bara lugnt o andas så ska du se att du fixar detta!


Nånstans där bredvid kyrko gården där min kära pappa vilar,,

Kände jag en Värme och ett lugn som kom emot mej,,

sköterskan kollade på mej och Nickade till föraren,,

JAG VAR TILLBAKS....


var det Min Pappa möjligen som hörde Min bön,såg o kännde MIN PANIK,,,Snälla Pappa Hjälp mej var vad jag sa viskande,,INNAN jag höll på att förlora medvetandet,,,



Av tblackbella - 14 november 2013 02:53

Men hur i Helvete kan man vara så genom falsk och rutten så man förstör för andras Liv..Och 2ggr dessutom! sen vill man påskina att man har sympati Och VILL HJÄLPA IGEN!! HUR JÄVLA SJUK FÅR MAN BLI?????????????????? Tror du INTE jag fattar! Fyyyy faaaaaen säger jag bara,,Håll dej JÄVLIGT Långt ifrån Mitt Liv i fortsättningen vill jag bara säga dej! Kan liksom INte smälta detta,,Och undra VARFÖR?????


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards