tblackbella

Alla inlägg under april 2014

Av tblackbella - 19 april 2014 23:10

Har förberett denna påsk i veckor med Pyssel o fix!


Och Igår kväll förbereddes *KALKOOONEN*  


Jisses vilket sjå jag hade med den,,


Meeen den blev efter konstens alla regler goood Känd!


     

Till efterrätt hade Svärdotra Linda Gjort en suuuuper god Pannacotta

på Ahlgrens bilar,,Även den Tog tid och var lite små komplicerad


Fick ingen bra bild Men den är som en Regnbåge i glasen Jätte tjusigt

     



 

 


Sen blev det de Traditions Enliga PÅSKÄGGSLETANDE!


Först Kom PåSKHAREN (Jag) Och Önskade alla en Glad påsk

Sen gavs Reglerna Ut! Sen SOM VANLIGT I STARTSKOTTET MIN SON Niclas Som Trots sina 23år ÄR LIKA entusiastiskt och IVRIG på att få Börja Leta...  


               


Och SOM VANLIGT HAr han ALLTID Hittat ALLAS  Ägg FÖRST


Haha sååå himla kul detta!

     



sen blev det att fika och så småning Om Var Alla småttisar så trötta

och Åkte Hemåt igen!


Meeen Måste ju Fota Dotras Stoooora  Fiiiina MAGE Innan hon åkte,,


     

Och Imorrn Invänats Nästa Gäng,,


Får se Om PÅSKHAREN Kikar in då me! Hihi,,

     


Av tblackbella - 7 april 2014 23:16

vet ej hur jag ska tackla allt igen,,,Drömmar,Lycka Och Tryggheten Finns inom Räckhåll,,


Meeen,,,,,







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards