tblackbella

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av tblackbella - 1 juni 2012 22:16

För ca ganska precis 1År sedan..Var jag Jätteledsen och hade en svår separations ångest ifrån Min Äskade son Niclas!  

JAg Grät floder och mådde pyton över att han Flyttat hemifrån i all hast! Det var en tuff tid och jobbig på Många sätt!

 

Nu ett år senare,,SKA VI BLI GRANNAR!!!!!!!!!!!!

 

Nåt som man ABSOLUT ALDRIG Nånsin kunna trott!

 

För det första Har han ratat Landet och Häsen,,,MEN Nu på bara 1vecka så har hela hans Lilla Familj Bestämt att flytta hit,,Och imorrn kommer det stora flyttlasset! 

 

Det känns Härligt Och OVERKLIGT Känner vi båda,,Man kan liksom inte fatta att vi nu kommer att ses Dagligen igen! 

Vi pratade om det häromdan Nisse pisse o jag,,Och när han Klev in här så var vi båda Lite småbrydda och skämtade o sa Tjena GRANNNEN!! hihi!

 

Det som däremot INTE känns Lika bra är ju att Inte få ha Min Kära Dotra   Också Nära mej igen,så som jag också fick ha en tid igen efter att hon flyttat hemifrån! Meen vi kommer ändå att ses och träffas OFTA Nu! Och  nu när vi fått det större så kan vi ha dom sova kvar här som förut,och vi får ses ALLIHOPA Tillsammans som FÖRR,,   Det ska bli KANOOON! Saknar Mina telningar   såklart som alla Föräldrar gör,,Men är Glad att dom har fått ett bra Liv båda 2 nu och små egna härliga familjer! Och VEm vet,,Natta kanske Också kommer att Bo Nära Mej igen,,Framtiden är SPÄNNNADE!    

Av tblackbella - 1 juni 2012 19:49

Vaknatt och Tidig morgon och 8 TIMMMAR för att HÅLLA TASS Och STÖTTA O HJÄLPA en söt Litten Katta få sina 5 Små Missar till världen! 'UNDERBART O få uppleva Vilket Liv det än är som kommer Till VÄRLDEN>3

Inatt hade *smulan såå Här ont!

                 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards