tblackbella

Alla inlägg den 13 april 2013

Av tblackbella - 13 april 2013 20:54

Nåt helt underbart Hände i veckan!


Vi/Jag SKA FÅ BO HÄR!!!!!!!    

Våra sju HUNDÅR Kanske är Över! Och vi kan få bli LYCKLIGA!!!


   



Men så idag har varit en Tung dag! för 2år sedan var detta Min pappas sista dag i livet! Och Jag SOM BORDE VART DÄR;;;VAR INTE DET! Och Brottas fortfarande med dom Tankarna! Även om jag vet att han förstår och han vet varför!


Älskade Pappa! Saknar dej lika mycket än!!!




*Jag saknar din humor,,,,Som var ditt sigill!

*Jag saknar att höra din röst...

*Jaa jag saknar sååå mycket!


Men Roliga minnen får ta över min sorg och det gör dom ofta!


Minns när du åkte bil med mej,,Du gillade inte Ofta min musik smak,,MEN JAg tvingade dej att lyssna ändå..Och du ändrade dej då o då och sa jomen visst den va ju rätt bra!

JAg minns särskilt en låt som du gillade skarpt! ÄVEN Om du Inte gillade han som framförde den så sa du,,Jaja Han har gjort många bra låtar och SLIPPER Man se honom så Lyssnar jag gärna hihi!

Det var ELTON JOHN!

Och denna låt vi spelade då den gången i bilen på väg till Långsand!

Hem till mej!



JAg minns i dagarna sååå Mycket,,Och jag önskar vi hade fått några år till med varann!

Och jag önskar att du fick se Mitt fina hus!


JAg kan ju FORTFARANDE Inte lova att det ska bli Min sista anhalt! Eller åtminstone näst sista! För sista är ju en Etta Med Jordvärme,,,

som du också skämtsamt sa!

Men hopppas kan man ju alltid!

Och Jag vet ju att du e me oss varje dag,,och vi pratar ju Fast får sällan svar Muntligt,,Men hör ändå hur du skulle sagt!




Jag tror du roar Änglarna Nu ialf!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards