tblackbella

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av tblackbella - 10 mars 2014 12:35

En jobbig Natt med saliga Tankar,,Fick mej tillslut att Börja Må akut illa


Gick upp en stund och blev tvungen att ha en Spyhink brevid sängen Ifall att,,

Snacka Om känslo kaos igår som fick mej att totalt Flippa Ur i hjärnan!


MEN som sagt idag känner jag mej lite starkare och kan gå vidare igen med mitt Liv!


Lämnar detta Bakom mej nu för ALLTID OCh Vet att Den väg jag valt är rätt,,Du kan Inte komma tillbaks o tro att allt skulle bli ok!


Du har sårad mej alldeles för mycket dom år vi varit skilda åt!

Visst kanske beror på mej och hur jag betett mej också,,MEN det gör Fortfarande för ont för mej! Kan bara inte släppa det och tro att det skulle kunna finnas nåt att gå tillbaks till!


Önskar dej Lycka till på din fortsatta resa!


Av tblackbella - 10 mars 2014 00:55

Idag fyllde ett av mina kära barnbarn år! Alva 2


Och Det blev Bestämt sen några dagar att Mina Barns far Alvas Farfar och Mitt x skulle komma!


Jag trodde Inte att han skulle Komma samtidigt som mej Eftersom det INTE hänt på 8År att han frivililgt velat Möta mej på samma kalas,,

Vi har alltid gått Om varann,,Han först eller tvärsom I alla Dessa år!


Julen som var BESTÄMDE HAN att han PLÖTSLIGT Ville fira Tillsammans Med våra barn o barnbarn OCH MEJ,,,Men där var det jag som inte pallade,,kännde att jag Inte ville att Han Helt plötsligt skulle bara Komma O Bestämma När det passade Honom..


Så Han fick ge vika och det känndes bra för mej...


Men idag då alltså så fick Även Jag Bita IHOP och acceptera

När han Inte hade nåt emot att Komma samtidigt som mej...


Sägas ska också att han försökt för Några månader sen Att Vilja

Att det ska bli han o jag igen,,MEN Jag har passat det!


MEN ska ej sticka under stol med att det RÖRT Upp Känslor!

Av Både gott o Ont,,Men det onda har övertagit tillslut!


visst jag har väl själv efter alla år kommit till insikt att jag också har stor skuld i det som varit och hur det blev,,

OCH jag försöker Älska,Glömma Och Förlåta honom,,


MEN sitter lite väl djupt vissa sår,,


Nåväl IDAG var det då DAGEN D;;;; Jag började Må skumt redan i veckan över detta,,Och Idag VÅNDADES Jag nåt alldeles fruktansvärt..INNNAN Det var TIme...


Jag tänker tillbaks på dagen OCh hur jag BETEDDE MEJ,,,

Hur jag för några dagar sen när jag tänkt fixa till mitt hår Inför Kalaset,,Det hade Absolut Inget med att  HAN skulle komma Utan jag ville det ialf,,,MEN så kunde jag bara Inte,,Mina tankar blev då..

HAN SKULLE TRO NÅT!!! TRO ATT JAG FIXAT TILL MEJ FÖR HANS SKULL!!! Och Det ville jag ABSOLUT INTE,,,


Näpp Jag bestämmde mej att jag skulle visa upp Mej PRECIS som jag känner mej just nu OCh Hur jag Efter Dessa Tuffa år Blivit Sargad även utanpå min kropp! Ingen Till fjantning för att se VACKER UT FÖR HANS SKULLL!


MEN Idag STOG JAG LIKT FÖRBANNAT OCH ÖVERDREV MIN BILD Av mej själv,,,Jag Blåste håret som en tok för att få till en snyggg frissa,,

Jag MÅLADE MEj MED ÖGONSKUGGA som jag inte gjort på år o dar,,Och Jag Använde MASCARA Trots att jag har fruktansvärt ont i mina ögon Och Minsta lilla jag försöker stryka på lite kajal Annars Gör att jag blir GRYMT TÅRÖGD!!! MEN MEN PÅ Me MasCara skulle jag...OCh kläder valde jag i svart,,,för att DÖLJA Alla Extra kilon som han Elakt påpekat för några år sen,,,(HEMSKT) Illa tog jag vid mej av det då!


Rotade fram ett halsband och ett armband,,

Finstövlarna Åkte också fram!


En sista Kik i spegeln,,Och jag sa till mej själv OK du duuuuger väl!



I bilen på väg kännde jag hur ångest o kallsvetten börja komma,,

JAg rin´gde Min dotra för jag hade hoppats att hon ändå fixat så hon kunnde komma,,MEN Nix dom kunde inte idag,,,shit sa jag ok

Mammsen får fixa detta själv då...


Natta skratta o retades lite,,JAg sa typ Psss jag är INTE Nervös FÖR HAn INTE,,,Hahha Gick int o ljuga för henne om det,,

Hon sa til sist Lycka Till Nu mamma o ta de lugnt Ring mej OM han är dum så kommer jag o snyter till han,,haha,,Och hur ska du hinna dit har du tänkt??? Äsch Jag fixar detta Vi är ju Många..


FRAMME,,,Jag ville Nästan vända,,MEN kan ju inte det Mitt kära barnbarn fyller ju,,Det är ju för hennes skull VI kommer INTE för nå annat så skärp till dej  nu...


Jag hade Hoppats att jag var före Honom Men precis när jag skulle kliva ur bilen Ringde Natta Igen,,MAMMA HAN ÄR REDAN DÄR!!!


SHIT igen då..Men Tog mod till mej,,OCh klev in,,


Jag hörde direkt hans RÖST,,,Men kom av mej o fundera mer på det för Lilla Alva Kom O Mötte Fammo,,så då kunde jag lägga stunde på henne istället,,

Tog av mej kläderna Gav Alva paketet Och Klev In i köket

Jag Mötte hans blick vi sa HEJ! Jag tittade bort direkt även han

Jag fortsatte prata med dom andra !


Jag slog mej ner vid samma bord och bara Lyssnade på Han och dom andra,,,Jag befann MEj nån annastans,,Tankar på Åren som vart o gått mm mm,,,,


Mycket känsloladdat blev allt,,Och jag kännde både en stor lättnad samt en stor sorg Över allt som varit,,,



Hur Jag betett mej emot honom Och han emot mej

Och Att han visat känslor för bara nån månad sen som jag avspisade,,och även han sen När han förstod att det ej skulle bli nåt mer,,


JAg tog ialf mod till mej och tog ett foto av honom och Alva

För ALvas skulll,,,MEn jag skakade när jag tog upp kameran

MINNS allt för väl Dom hårda Orden sist jag gjort så...

MEN struntade i det och tog 2foton,,Han Reagerade inte nå negativt ialf så inge positivt heller för den delen!


Så när jag tittade på honom och på detta foto sen,,så såg jag EN LIKA sargad Man som jag känner mej,,,Fylld av sorg och år av smärta!


ÄR DET KANHÄNDA MITT FEL ALLT DETTA Kan jag Tänka,,,,


 


 


Kanske han kännde som denna Låt Idag,,,



 


Eller INTE;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 




Av tblackbella - 10 mars 2014 00:03

Idag fyllde ett av mina kära barnbarn år! Alva 2


Och Det blev Bestämt sen några dagar att Mina Barns far Alvas Farfar och Mitt x skulle komma!


Jag trodde Inte att han skulle Komma samtidigt som mej Eftersom det INTE hänt på 8År att han frivililgt velat Möta mej på samma kalas,,

Vi har alltid gått Om varann,,Han först eller tvärsom I alla Dessa år!


Julen som var BESTÄMDE HAN att han PLÖTSLIGT Ville fira Tillsammans Med våra barn o barnbarn OCH MEJ,,,Men där var det jag som inte pallade,,kännde att jag Inte ville att Han Helt plötsligt skulle bara Komma O Bestämma När det passade Honom..


Så Han fick ge vika och det känndes bra för mej...


Men idag då alltså så fick Även Jag Bita IHOP och acceptera

När han Inte hade nåt emot att Komma samtidigt som mej...


Sägas ska också att han försökt för Några månader sen Att Vilja

Att det ska bli han o jag igen,,MEN Jag har passat det!


MEN ska ej sticka under stol med att det RÖRT Upp Känslor!

Av Både gott o Ont,,Men det onda har övertagit tillslut!


visst jag har väl själv efter alla år kommit till insikt att jag också har stor skuld i det som varit och hur det blev,,

OCH jag försöker Älska,Glömma Och Förlåta honom,,


MEN sitter lite väl djupt vissa sår,,


Nåväl IDAG var det då DAGEN D;;;; Jag började Må skumt redan i veckan över detta,,Och Idag VÅNDADES Jag nåt alldeles fruktansvärt..INNNAN Det var TIme...


Jag tänker tillbaks på dagen OCh hur jag BETEDDE MEJ,,,

Hur jag för några dagar sen när jag tänkt fixa till mitt hår Inför Kalaset,,Det hade Absolut Inget med att  HAN skulle komma Utan jag ville det ialf,,,MEN så kunde jag bara Inte,,Mina tankar blev då..

HAN SKULLE TRO NÅT!!! TRO ATT JAG FIXAT TILL MEJ FÖR HANS SKULL!!! Och Det ville jag ABSOLUT INTE,,,


Näpp Jag bestämmde mej att jag skulle visa upp Mej PRECIS som jag känner mej just nu OCh Hur jag Efter Dessa Tuffa år Blivit Sargad även utanpå min kropp! Ingen Till fjantning för att se VACKER UT FÖR HANS SKULLL!


MEN Idag STOG JAG LIKT FÖRBANNAT OCH ÖVERDREV MIN BILD Av mej själv,,,Jag Blåste håret som en tok för att få till en snyggg frissa,,

Jag MÅLADE MEj MED ÖGONSKUGGA som jag inte gjort på år o dar,,Och Jag Använde MASCARA Trots att jag har fruktansvärt ont i mina ögon Och Minsta lilla jag försöker stryka på lite kajal Annars Gör att jag blir GRYMT TÅRÖGD!!! MEN MEN PÅ Me MasCara skulle jag...OCh kläder valde jag i svart,,,för att DÖLJA Alla Extra kilon som han Elakt påpekat för några år sen,,,(HEMSKT) Illa tog jag vid mej av det då!


Rotade fram ett halsband och ett armband,,

Finstövlarna Åkte också fram!


En sista Kik i spegeln,,Och jag sa till mej själv OK du duuuuger väl!



I bilen på väg kännde jag hur ångest o kallsvetten börja komma,,

JAg rin´gde Min dotra för jag hade hoppats att hon ändå fixat så hon kunnde komma,,MEN Nix dom kunde inte idag,,,shit sa jag ok

Mammsen får fixa detta själv då...


Natta skratta o retades lite,,JAg sa typ Psss jag är INTE Nervös FÖR HAn INTE,,,Hahha Gick int o ljuga för henne om det,,

Hon sa til sist Lycka Till Nu mamma o ta de lugnt Ring mej OM han är dum så kommer jag o snyter till han,,haha,,Och hur ska du hinna dit har du tänkt??? Äsch Jag fixar detta Vi är ju Många..


FRAMME,,,Jag ville Nästan vända,,MEN kan ju inte det Mitt kära barnbarn fyller ju,,Det är ju för hennes skull VI kommer INTE för nå annat så skärp till dej  nu...


Jag hade Hoppats att jag var före Honom Men precis när jag skulle kliva ur bilen Ringde Natta Igen,,MAMMA HAN ÄR REDAN DÄR!!!


SHIT igen då..Men Tog mod till mej,,OCh klev in,,


Jag hörde direkt hans RÖST,,,Men kom av mej o fundera mer på det för Lilla Alva Kom O Mötte Fammo,,så då kunde jag lägga stunde på henne istället,,

Tog av mej kläderna Gav Alva paketet Och Klev In i köket

Jag Mötte hans blick vi sa HEJ! Jag tittade bort direkt även han

Jag fortsatte prata med dom andra !


Jag slog mej ner vid samma bord och bara Lyssnade på Han och dom andra,,,Jag befann MEj nån annastans,,Tankar på Åren som vart o gått mm mm,,,,


Mycket känsloladdat blev allt,,Och jag kännde både en stor lättnad samt en stor sorg Över allt som varit,,,



Hur Jag betett mej emot honom Och han emot mej

Och Att han visat känslor för bara nån månad sen som jag avspisade,,och även han sen När han förstod att det ej skulle bli nåt mer,,


JAg tog ialf mod till mej och tog ett foto av honom och Alva

För ALvas skulll,,,MEn jag skakade när jag tog upp kameran

MINNS allt för väl Dom hårda Orden sist jag gjort så...

MEN struntade i det och tog 2foton,,Han Reagerade inte nå negativt ialf så inge positivt heller för den delen!


Så när jag tittade på honom och på detta foto sen,,så såg jag EN LIKA sargad Man som jag känner mej,,,Fylld av sorg och år av smärta!


ÄR DET KANHÄNDA MITT FEL ALLT DETTA Kan jag Tänka,,,,


 


 


Kanske han kännde som denna Låt Idag,,,



 


Eller INTE;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 








Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards