tblackbella

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av tblackbella - 9 mars 2014 00:09

Får väl ta o plita ner några rader här å då,,Eftersom det dels är PÅ BEGÄRAN  Men kan va skönt för min egen del också att få skriva av mej lite tankar,,Nu tänker jag inte bli lång randig precis eftersom jag är rätt trött efter dagens bravader!


Dagarna rullar på med olika bestyr,,problemen återstår men har väl börjat lätta en hel del,,MEN inte ropa Hej ändå för då Dundrar det strax ner nåt nyt sattyg!


Ta en dag i taget så går de väl runt,,


Idag var det en del att ta tag i på TIDIG morron kvist 06 slog jag upp mina blå...Men när jag fixat det jag grubblat en halv natt på så gick jag tillbaks till kudden o sussa nån timme till!


sen blev det seeegt att komma igång igen,,Men så kom Farmors Lill troll på Besök i några timmar,,så då kvickna man till vill jag lova!


Efter röj runt runt i några minuter så fick jag flickebarnet att stilla sej en stund,,och vi kollade på foton,,,Ett Foto blev favorit så farmor fick Återgå till Blad 3 ÅTSKILLIGA gånger vill jag lova,,FAMMO _TOMTEN.


så när vi kollat på Tomten i det fotoalbumet klart,,. så gick vi över till nästa,,,,Då var en bild på mina barns far alltså Alvas Farfar,,

MEN Nix pix det var INTE FAFFA Utan det var PAPPA DÄR!!


Jag försökte snällt gång på gång påpeka att Nej det är FAFFA,,,NÄE LISA som Alva också kallar mej OCH säger det helst och allra helst Om hon blir lite irriterad på mej,,haha söt ungen min!


LIIISA INTE FAFFFA PAAAAAPPPPPAAAAAAA,,,,

Gah ok,,,skit i det kortet nu tänkte jag,,,och bläddra vidare,,,

Och det fick jag henne till efter en lååååååååååååååång stund,,,


DÅ på Blad 2 VAR PAPPA!!!!! Fast dumt av mej å tro att Hon skulle kunna Fatta att DET VAR PAPPPA!!!! Han var typ 4år på det kortet,,

så när jag utbrasT ALVA DÄR ÄR PAPPA!!!! Titta hon på mej SOM om jag var En totalt inkompitent IDIOT,,,NÄE Lisa POJKE!!!! hahahaha


Jaaa skitsamma svårt o få lill snuttan o förstå det,,,Då blev Farmor Plötsligt som sååå ofta nu för tiden NOSTALGISK!!!!


INTE Nu tänkte jag,,,Nåväl  En sång kan ju aldrig va fel..

så vilken SENTIMENTAL sång börja jag å nynna på då tror ni!!!


Jooo en favorit så klart,,,I ETT FOTOALBUM DÄR STÅR TIDEN STILLA!!! MEN POPP= STOPP som Alvisen säger! INTE Nuuuu

Den låten tar vi vid ett annat tillfälle!


Lillskruttan titta konstigt på mej igen,,stackarn visste väl inte vad hon skulle tro eller känna eller tänka,,,,


Då gav vi upp fotoalbumkollandet!!!!


vi körde bil istället,,,små bilar på vardagsrumsbordet,,,kuligt det för barn,,,ÄNDA tills Lillan BÖRJADE Typ BURNA,,,,,Aj aj Aj Oj INTE så Alva Farmors bord blir kanske Lite REPIGT!!!!


Äsch skit samma,,,Farmor BURNA också¨på,,,,


Men sen var det tråkigt då blev det lite spring i benen en stund,,Sen tog jag med henne til datan,,där jag slog på yuotube för å hitta lite roliga sånger,,så den som vi mest sjöng Och Höll i vårt hår rätt ut i sidorna SOM FLÄTOR!!! Här kommer Pippi långstruuuump tjolahopp tjolahej tjolahoppsansaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


sen ville Alva ha en KAKA,,,då åt vi KAKA,,,Sen en KAKA Och sen en ;,,,  ...Och lite saft! sen lekte vi igen,,då vile Alva att fammo skulle sjunga,,,PUH jag gick som sagt tidigare idag igenom  hela min Barnvis reportear!!!!

Alva klappa ivrigt sina små händer efter varje Låt,,HÄRLIGT


Så Jag sjöng vidare o vidare o vidare,,,,,,,,,,,

Sen var vi hungrig,,,,Eller Jag var nog mest hungrig...visste att Alva skulle hem å äta MEn tänkte att vi tar nåt litet,,,

BARN BRUKAR BLI JÄÄÄÄÄÄÄTTEGLAD Om man säger PIZZZA

MEN Nix INTE Alva,,Där stog typ jag å tjata emot,,Alva sa Näääe LISA INTE Pizza o farmor sa Joooa Lite pizza bit tar vi,,,ojojoj..

Vilken förebild man är,,

Nu orkar jag inte skriv mer för idag...


Imorrn blir en kul dag för då fyller lill hjärtat Alva 2år!

Och spännade ska det också bli.,,,FAFFA Kommer SAMTIDIGT som FAMMO,,och de ni har _Inte hänt på 8år att vi vart i samma rum!

  så vi får hoppas det går bra,,så Inte nå Bomber fälls  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards