tblackbella

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av tblackbella - 15 augusti 2013 12:09

  Lycklig och Glad för Din skull Min Jänta!     


Jag har ju haft privilegiet att få Leva Nääära Mina Barn..

OCh när jag Tvingats flyttat runt hit o dit så har dom Följt efter mej eller Jag dom! Jag har ALLTId beskyddat dom på alla sätt o vis,,  Jag har ibland jämfört mej som en stor Fågel Med Jättevingar som jag omslutit Mina barn i!


Nu Måste jag släppa upp Min ena Vinge    då en av Mina Telningar Kommer att flyga Lite Längre bort än jag blivit van vid! Nu är jag ju ändå Glad över att hon Inte flyttar till andra sidan jordklotet  

 Och Jag känner att Hon kan vara Redo för det nu! Och även om jag känner en enormt stor Glädje för henne och hennes Lilla Familj som måste bryta upp för Arbete på annan ort,,så kommer ÄNDÅ tÅRARNA!!!

Det är Ovant och känns inte så himla bra emellanåt! Vi kommer ju säkerligen att ha samma dagliga kontakt per telefon och internet som vi har idag,,MEN avståndet blir ju inte lika nära som sagt!


Så Mitt    Jag SKA INTE göra dej Ledsen Nu Med detta

Men Måste Ändå få skriva av mej lite så känns det Bättre!

Igår när du gav mej det slutgiltiga I telefonen Att allt var klart Med lägenhet och allt,,så ville Jag bara FLY Igen,,,Kunde Inte hjälpa alla känslor och Tankar som kom!


Men idag känns det lite bättre igen Även fast jag gråter just nu när jag skriver MEN det är ju MAMSEN i ett Nötskal Det Du vet!!!  


Här är en Låt ialf som jag tycker passar in just nu!





Av tblackbella - 15 augusti 2013 11:50

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards