tblackbella

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

I Väääääääääntans Tider........

Av tblackbella - 8 augusti 2013 13:03

sitter framför den här dumburken igen,,fast nu tycker jag att den blivit mitt andra hem och en plats för att ventilera och få lite sällskap ifrån och där jag kan följa Mina Vänner och ovänner Nära o kära hundfolk,kattfolk,hästfolk och jaaa alla ni andra som förgyller eller förpestar mina dagar!


Har försökt tagit en liten siesta idag igen efter min tidiga morron!


Men man ligger som på nålar och har nog Inte haft så här bra hörsel på länge,,,OCH bara för att man lyssnar efter ljud o tecken på ATT Nu BÖÖÖÖÖRJAR DET,,(,Alltså Valpningen)


Så höööör man ett välbekant KRAFFSANDE (Typ bäddning vid värkarbetets början,,OM Inte fröken ligger bredvid mej i sängen så smyger jag upp o kikar in i tv rummet,,,MEEEN FEL HUND IGEN SOM HÅLLER PÅ O BÄDDAR KLIIIIIIIIIMPEN såklart!


Jaja Inta sovläge igen då...


Efter en stund hörs en lite SMACKANDE SLCKANDE,,,

YEEEÄÄÄÄH NU BÖRJAR HON:::::


Vänder mej om och kikar ivrigt,,,MEEEEN NÄÄÄÄÄÄE DESSIE...

Va fn SLICKAR DU OM????? Stackarn tittar oskyldigt på mej,,VADDÅ??? Jag Tvättar mej bara ju nåt fel me de???


Meeen Näe förlåt gumman....


så försöker vi INTA VILOLÄGET IGEN DÅ!!!


DÅ hörs ett litet GÄLLT ljud,,,,,,


Vänta nu.....VEM VAD ALLA LIGGER I SÄNGEN::::


VOFF VOFF Och hela Ligan Rasar ner o springer hejvilt o skäller o har sej som galningar,,,OCH Jag EFTER så småningom INNAN Jag hunnit ta mej ur sängen fått me mej Brillorna så jag sir någe,,

MEEEN AJ FAAAAN NÅN HADE RÅKAT HA NER DOM PÅ GOLVET OCH NU TRAMPA JAG IHJÄL DOM!!!!!!!!!!!!!!


Gaaaah,,,Kollar OM dom ändå går o fixa till ena glaset har nämligen åkt ur,,,Jamen då så tar me dom in i köket Tänder ALLA lampor fasligt mörkt idag pga Mulväder!

Sätter mej vid köksbordet och ska TITTA Hur jag får in glaset i ögonhålet på dom,,,MEEEEN Hur FN ska man kunna fixa det NÄR JAG INTE SER NÅT UTAN MINA BRILLOR!!!!

Blir till o leta upp dom extra,,_Hittar dom ej,,Hittar istället gubbens

STYRKA 10 Känndes det som..


MEN upptäcker då att skalmen eller vad säger man ramen...Äsch..

Har ialfall GÅTT AV!!!! Tur att det bara är Läsglasögen som Inte kostar skjortan OCh att jag har fler som ligger nånstans När jag hittar dom vill säga!


  Äsch Skiter i detta nu ORKAR Inte,,,Tar mej iväg till sängen igen När doggsen varvat ner efter att det är Grannens hund som dom passar som tydligen gått för nära våran Rasthage OCH ett av gallren Ramla ner,,,och skrämde den lille kraken!


Känndes som jag ville sticka ut huvve o skrika,,MEEEN Stick förbaskade Byracka Jag vill ha LUGNT här nu,,MEN sån e inte jag int...Djurvän som man är! Fast,,,,,,,,,,


Så därför sitter jag nu här igen..MEN ska föröska ta mej en lur snart IGEN I väääntan på...........


Tro nu för guds skull INTE att jag är ett nervknippe pga detta och att jag för över det på Tiken!

NÄPP Så är det ABSILUT INTE!!!

  JAG KAN HANTERA DET HÄR JAG::::  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tblackbella - 19 april 2014 23:10

Har förberett denna påsk i veckor med Pyssel o fix!   Och Igår kväll förbereddes *KALKOOONEN*     Jisses vilket sjå jag hade med den,,   Meeen den blev efter konstens alla regler goood Känd!         Till efterrätt hade Svärdotr...

Av tblackbella - 7 april 2014 23:16

vet ej hur jag ska tackla allt igen,,,Drömmar,Lycka Och Tryggheten Finns inom Räckhåll,,   Meeen,,,,,             ...

Av tblackbella - 12 mars 2014 12:25

Eller Kanske Inte ni gör,,Läste nyss ett inlägg ifrån en Kille som stog med  I RAMPLJUSET Som finns här på bloggen,, MAn kan skriva Lite där OM man tex Vill ha fler läsare till sin blogg Eller Bara ändå!     Ibland kikar jag gärna in o kollar N...

Av tblackbella - 11 mars 2014 21:47

Har ju gått igång på FOTOTAPETER,,,Och suttit och klickat runt på olika sidor,,Men tyckte att det vart vansinnigt dyrt!   MEN så kikade jag ikväll igen och då hittade jag på BAUHAUS Och där kostade dom inte ens hälften av det jag hittat på an...

Av tblackbella - 10 mars 2014 12:35

En jobbig Natt med saliga Tankar,,Fick mej tillslut att Börja Må akut illa   Gick upp en stund och blev tvungen att ha en Spyhink brevid sängen Ifall att,, Snacka Om känslo kaos igår som fick mej att totalt Flippa Ur i hjärnan!   MEN som sa...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards