tblackbella

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av tblackbella - 20 juli 2013 10:33

Tobbe O Tessi Och deras hund Sandy,Hämtade vi i måndags och dom stannade i 4dar! Jätteskoj hade vi med bad,utflykt och BAAAAAD!  

När vi hämtade dom så visade dom oss ett bad som vi bara hört talas om men aldrig Besökt!

Det är en bergstänkt Mitt i skogen som blev till när nya e4an byggdes!

Man visste inte vad man skulle göra av detta DJUPA HÅL,,så man gorde ett Bad! som Kallas TROLLSJÖN!

 

Och Trollskt var det kan jag lova,och lite läskigt! Men Sagolikt vackert!



                                             



Sen blev det Baaaaaaad !

                                         


Och så gjorde vi en liten kvälls utflykt!

Besökte KRATTE MASUGN!

Där en av mina Bröder bott en längre tid när han utbildade sej till skogvaktare!

Och senare även Gifte sej i det Lilla Kapellet!

JAg tror jag var 12år då! och har bara besökt pltsen 1gång tidigare efter det! Så det blev lite Nostalgiskt att stå där ca 35år senare!

                                           

Och en TÅR Kom i bilen på väg hem när Tankarna kom på tiden som flytt!

Och hur Fort Livet rusar iväg!


   

Sen blev det Kvällsmyyys på altanen! pratade gamla roliga Minnen mm..

 

OCh Nätterna Blev sena för vi avslutade med FIIIILM!

Sen blev det mera BAAAAD! såklart!

                                       

Och Grillning!

               


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards