tblackbella

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av tblackbella - 31 maj 2013 15:02

Så skrev Min Gamle *Bloggisvän* Lena Om detta kort när dom igår kom Överraskandes och Hälsade på!

 

vi hade en skoj o mysig Eftermiddag! Med Fika,sol och Guidning runt ÄGORNA (Fniss)!

               

Efter att vi visat dom *Vattefallet* i skogen och den fina Badstranden så fick dom även se den UPPSEENDE Väckande Granen efter vägen som står där sååå Grön o Grann o Färdig klädd med Kulorna tills Nästa Jul!



   


På Återhörande Gott Folk!

 


nu ska jag fortsätta Fredags städningen och sen Blir det till att Fylla Lite mer i Poolen! Så man snart kan ta sitt EFTERLÄNGTANDE SVANHOPP I den!

       

Av tblackbella - 31 maj 2013 12:41

  Dagarna flyger fram med en dundrandes fart! så hinner inte med att sitta vid datan så mycket..

Men jag Trivs som firren i vattnet både i hus och omgivning!

Vyn som möter mej på morronen är ju inte fy skam!

 

Kossorna i hagen över ängen! sååå Härligt att sitta o kika på dom!


*Karlsson* har funnit sej tillrätta och trivs bra han med..MEEN Något skrämde upp honom           i ett träd här om dan! Och efter det har han varit lite små rädd för att vara ute på nätterna och det är ju bara skönt att han kommer in då!


Det finns mycket Djur runt ikring här som jag nämnt förut..Hästar bla och en skol klass var här förra veckan och då fick dom åka häst med vagn!

Såg så skoj ut!

             



Förra helgen när vi firat mamma       så åkte vi en sväng till Boulognen

                 



och sen Besökte vi även pappas grav!

                     


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards