tblackbella

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av tblackbella - 4 februari 2013 16:18

Fick en Telefon I 50års present och den fungera ej som den skulle!

Så jag ville lämna tillbaks den efter bara 2dagar..men det var HELT Omöjligt enligt cl ols POLICY! Min svärdotra tog reda på deras policy och det stog Helt Emot vad dom sa! så Idag efter att ha ledsnat på väntadet på att få tillbaks telefonen efter deras service kontroll på den!   Tog jag fram sidan och hade den framför mej medans jag ringde! Fick tag på samma KAXIGA Expedit och jag sa att han INTE följde deras sk Policy och att jag satt med den framför mej! ATT Man har full rätt att återlämna varan Inom 14 dagar UTAN Nån anledning!

Ångerrätt/Öppet köp

Enligt distansavtalslagen har man som konsument rätt att ångra sitt köp utan speciell anledning inom 14 dagar från det att man tagit emot varorna. Vi på Clas Ohlson tillämpar Öppet köp i upp till 90 dagar från det att varan tagits emot


Då blev han tyst o sa Jag kopplar dej till vår Reklamatiosavdelning! Ja gör det TACK sa jag,,

Där blev jag trevligt bemött! Jag förklarde Bemötandet och Deras såkallade Policy,,, och han ursäktade företaget och sa så fort telefonen kommer tillbaks ifrån service så  ska jag Ringa dej och Sätta in Pengar för telefonen åt dej!

så nu hoppas jag att det Blir som sagts!

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards