tblackbella

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av tblackbella - 29 januari 2013 11:57

Börjar detta inlägg med en Låt som JAg tycker passar in VÄÄÄLDIGT bra just idag!



Med den låten vill jag säga..Jag har GJORT Mina Misstag,Jag har MINA Fel O BRISTER! MEN JAg har ALLTID försökt att Stå Rätt upp Ändå!

JAg har ALLTID Tänkt på andra i första hand än mej själv,,


Och med denna vill jag bara säga..ATT Jag TRODDE DU /NI var Min  Mina vänner...Jag Har tagit Många små steg till försoning,,Jag har Funnits vid er sida ett x antal ggr!

Jag VILLE ha er VID Min SIDA Just Denna Dag MIN 50=ÅRS DAG!!!

Detta Gäller ett antal av Både vänner och släkt!

Ni har ALLTID Velat att jag ska Komma,,Och JAG HAR KOMMIT Jag har Gjort spontan besök!ÄVEN Fast ni INTE kommit till mej!

JAg har Ringt o funnits där! JAg har sett till att ni Blivit Uppvaktade!

Jag har Hållt i åtskilliga Födelsedagar och andra Jippon,,FÖR ER SKULL!


MEN VAR FINNS NI IDAG!!!????????????????

Det är Ändå Många som kommer..MEEN JUST DU/ NI Är saknad!!!





Så jag säger Bara.....






Och denna Låten som jag Brukar reta Min son Niclas för att det engång Kanske MEN förhoppningsvis Inte Med Mina _Underbara barn!

Men jag kan FAKTISKT KÄNNA SÅ JUST NU! TILL ER SOM INTE KAN KOMMA O FIRA MIN 50ÅRSDAG!


Fast denna Låten Är I en Annan Version som liknar mer hur jag kan vara!! Hahahahahha



Och i den fina versionen!



Ni som HÖRT av er och haft en giltig(Enligt mej) FÖRKLARING till VARFÖR Ni INTE kan Komma! Behöver ABSOLUT INTE Ta åt er av detta Inlägg!


Och tillslut till ALLA ÖVRIGA SOM KOMMER!!!

  -Ligt VÄLKOMMA TILL MITT PAAAAARTYYYYYY!!!!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards