tblackbella

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av tblackbella - 23 januari 2013 14:27

I valplådan mår alla Puppisar utmärkt! Växer o frodas!

                             


MEEEN Jag Mår *INGE bra,,,,Vetesjutton varför!

så jag ägnar dagarna åt att bla Pussla!   När jag är med valparna i häsen! TRIVS INTE ALLS LÄNGRE HÄR!!

MEN tur man har son o sonhustru som förgylller Tiden som är kvar här!  Dom är ju också påväg härifrån så vi får hoppas dom hittar nåt nytt snart också! VILL BARA ATT VALPARNA SKA VÄXA PÅ SEJ SÅ JAG KAN FLYTTA HEM DOM TILL MEJ!!  när jag är Hemma i H-by blir det promenader och Utflykter i dom mysiga omgivningarna där! Och har Träffat på en del Trevligt folk där och goa grannar så känns kanon! sen är  det en Massa pysslande inför kommande 50års fest! som jag ska fira där också!

 


så idag är det sista dan man är 49! Och Tågar vidare på min resa in i Femtitalet! Hoppas det blir bättre än mitt 40tal varit!

Även om solglimtar funnits! bla mina 3barnbarn Föddes ju då så det är väl det BÄSTA!     

 


     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards