tblackbella

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av tblackbella - 13 januari 2013 12:28

*SPANARNA* Finns Runt ikring mej,,,NÄr Jag INTE vill Vara deras VÄN Längre,,Pga Olika orsaker! DÅ SÄTTER MAN IGÅNG,AKTIVITET---SKITSNACK,SPANING ÖVER OM IFALL ATT *HON SKRIVIT NÅT OM OSS PÅ FB ELLER BLOGGEN*   Fb Ser INTE Längre Mina fd vänner pga att jag tar bort dom NÄR Dom Gått för Långt!

OCH DÅ När Jag skrivit Nåt om Vederbörande eller situationen DOM Utsatt Mej för,,Då blir det BINGO!!!! Och ANLEDNINGEN TILL Att JAg TILLSLUT Skriver AV MEj,,Beror på Att När man som det blir en konflikt SJÄLVKLART Försöker Lösa Den med Vederbörande Man PRATAR Sej FAEn HES Med Vissa,,MEN Det går INTE In!! OCh så ser man att Den dom Nyss snackat en FRUKTANSVÄRT Massa skit om..UMGÅS DOm SENARE MED????? ! Det kallar JAg FALSKT OCh förbannat Osjysst emot alla parter! När Jag då Ifrågasätter HUR MAN KAN GÖRA SÅ,,,Eller Säger Vet dom Hon Han OM Vad sagt!!! Självfallet vet dom Inte det,,Då får Man höra SÄGER DU DET DÅ ÄR DU JU UTE EFTER ATT FÖRSTÖRA!!!!! MEN JAg då???? Som får stå där Med hundhuve Och FULLSTÄNDIGT BLir Överööööst Med SKIT!

Jag får då ENSAM Tacklas Emot ALLA!!!  Detta Har Hänt mej ett ANTAl x Gånger det sista Året,,OCh jag har Verkligen Försökt Förlåta Glömma Och Gå vidare,,MEN JAG HAR EJ BLIVIT LÄMNAD IFRED!

MAN VILL UMGÅS MED MEJ IGEN!!!!??? VARFÖR Kan Jag och Många Med Mej Undra!!! JAg som ÄR SÅ DUM????!!! ELLER,,Kanske MAN INNERST InnE VET,,ATT DET ÄR INTE JAG SOM ÄR DUM UTAN,,,,,,


När jag sträckt ut en Hand TROTS att Jag Inte funnit Nån anledning till det,,, MEN som Person är jag så..Jag kan Älska,Glömma OCh Förlåta! MEN Så -har NÅT NYTT Uppdagas OCh cirkusen är igång igen,,OCH JAG Får ÅTER IGEN TA ALL SKIT,,MEDANS Vederbörande SKITSNACKARE Går Vidare Och BLir Och ÄR VÄN MED FIENDEN!!!



Tissel tassel Telsamtal och Mail O sms Tar en Rasande Fart igen,,OCH ALLA Vill skydda sitt o sej! Skylla Ifrån sej,Skylla På andra!

Eller Klassikern,,,,JAG HAR ABSOLUT *INGET MED DETTA O GÖRA;;JAG HAR ALDRIG SAGT SÅ!!! TA DET MED PERSONEN DET RÖR SEJ OM OCH SKRIV EJ DETTA PÅ DIN BLOGG MM..


MEN Har lärt mej igenom åren att DET TAR BÄST!!

Och Framför allt får det MEJ att Må Bättre När jag får SKRIVA av mej skiten Och få UR MEJ,,,SEN KAN JAG Fortsätta och gå vidare!


OM Jag Inte som Det känns Nu BLIR HOTAD TRAKASSERAD!

Och Tillslut FÖR ER SOM UNDRAR SÅ JÄÄÄÄKLA Mycket Om MIN OCH URBANS RELATION!!! Och NI SOM TROR ATT VI SKA FLYTTA ISÄR PGA BIDRAG MM..


HUR FAEN TROR NI ATT MAN KAN VARA UTE EFTER BIDRAG När det INTE ENS UPPFYLLER NÅGONS AV VÅRA HYROR!!!????


Så Här får Ni svar På det också...

JAg fick i våras Beskedet

Misstänkt Livmoderhalscancer!

Jag har fått en del behandlingar På Gävle Sjukhus,,MEN Det har Ej Blivit till det Bättre UTAN Det bestämdes I Höstas Att Jag ska ÅTER In och opereras...VILKET Jag skulle Gjort för 2månader sedan,,Men Först var Mitt Blodtryck För Högt så dom ville Avvakta!

Sen Bestämde jag mej efter ett samtal Med Gyn att JAG VILL INTE ATT DOM GÖR DETTA PÅ MEJ PÅ GÄVLE SJUKHUS,,UTAN Jag VILL TILL UAS,,OCH Jag fick Inte det pga att jag var under behandling på  Gävle Sjukhus!


Så DÄRFÖR Var jag tvungen att Byta LÄN,,, Och då sökte jag mej en Ny lägenhet och Har Nu FLYTTAT DIT!!! MEN JAg är fortfarande Mycket Hos U pga 2 av mina hundar har fått valpar,,och det har då varit Enklare Att vara i ett Radhus MEd uteplats för Både Valpmamma O valpar OCh MEJ!!!!


Så För att få Rätt Behandling Nu emot Min Befarade Cancer så Har jag valt att Flytta Isär ifrån U!!! NÅT MER NI VILL VETA???


Kanske Min 50ÅRSDAG Som stundas Nu i Januari???

DEN ÄR INSTÄLLD FRAMFLYTTAD PGA SJUKDOM OCH PGA AV ATT JAG INTE HAR ORKEN ATT HA NÅN TILLSTÄLLNING PGA DETTA JÄVLA ÅR SOM VARIT!!!!


NÖJD???  


!????









Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards