tblackbella

Alla inlägg den 8 december 2012

Av tblackbella - 8 december 2012 01:35

´Men kan liksom Inte slappna av,,sååå mycket ikring mej IIIGEN! som snurrar o surrar och jaaa vet faen inte vad!

Borde som sagt sovit för timmar sen,,,uttröttad,sjuk och Totally finito i både kropp o knopp!


kanske jag borde bege mej till sängen ialf nu och fortsätta mitt virrande imorrn istället! kan bli så mycket fel skrivningar när man e slut o trött o ledsen och FÖRVIRRAD är nog ordet Nu!


ska nog lyssna på kroppen nu och ta till mej alla varningar som jag fick den dag jag fick en tia atack! INGA vak nätter! inga ansträngningar när kroppen Inte är på topp! mm mm mm bla bla bla,,,

'

sååå jaaa,,kanske gör så ändå! och hoppas att morrondagen känns lite klarare igen!


KANSKE Det är en 50 ÅRS KRIS i antågande vad vet jag!


Önskade en kanske dum födelse dags önskning idag!

Jag sa Jag tror jag vet vad jag vill ha eller rättare sagt HUR jag vill ha min 50års dag nu! Typ en HÄR ÄR DITT LIV LISA,,,,


Och ALLA TUSEN Preskriberade Romanser Trillar in,,Hahaha,,



OCh i samma stund jag sa det så kom,,ALLA KÄNSLORNA PÅ SAMMA GÅNG!!!

MITT ;LIV PASSERADE INTE REVY,,MEN SNARLIKT!


Och i samma stund spelades en Låt på en cd som jag inte lyssnat på på länge,,Refrängen handlade om typ Jag var på väg HEM TILL DEJ!


och Många tankar drogs då till PRESKRIBERADE ROMANSER!

Där jag både satt o smålog och kännde en behaglig kärleks känsla till vissa som man kanske skulle kunna tänka sej att se igen!

Men sen kom man på alla MISSTAG också Och då drog jag INTE på smilbanden precis!  


Nä INNAN jag fördjupar mej mer nu i detta så bäst o avsluta!

JAg hittar inte låten från idag så får Köra en Annan som jag Minns och kan både små le och Gapskratta åt,,eftersom Den tilllängnades mej av en MAN Som Tillhör MINA MISSTAG! MEn Gullig låt tyckte jag då till o börja med!


Kanske han  GRÅTER Ännu över Mej,,,Vad vet jag!...







Tar väl 1 till då..INTE för o skryta Meeen....






OCh tar en till då  






En sista som Jag HÖRT ett ANTAL ggr Fast var EN TOK SOm stog o skrek UTANFÖR MIN PORT EN SEN NATT Hahha...

ÅÅÅÅH LISA KOM UUUUUUUUUUUUUUUT INATT!!!





Näpp INGE MER FÖR INATT!


Natti folks!





  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards