tblackbella

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av tblackbella - 7 oktober 2012 22:18

I Onsdags Tog sonen sitt efterlängtade *KÖRKORT*

Suuuper Härligt! och *Morsan* kunde ju INTE Låta bli att stå på parkeringen o invänta när han kom hem körandes ifrån Jobbet För o GRATTA!!!    

Meeeen Sluta Fota SKA DU SKÄMMA UT MEJ,,,_Var hans kommentar haha!

Sen bar det iväg till Rassels skola För Höstmys!

Barnen sjöng Astrid Lindgren visor,,                   sen vart det fika på det,*Kanelbullar,,eftersom det var Kanelbullens dag!


Sen i Fredags Hämtade vi Rash för att ha honom Här över Helgen!

Och efter en lång dag med Lek o stoj Och Hemgjord Pizza till Middag! så Tappade jag upp ett skumbad åt Mommos stooora kille nu mer!

   

Rasheed stojade omkring i badet och Lekte att skummet var skägg o Jag  skulle fota *Skägget hihi...Sen kom han på att det Också såg ju ut som *Hundhår* Mormor Kolla Hela jag är en hund nu ju! haha..


Och fast jag satt på toastolen och skenade upp o ner o fotade så blev jag MINST lika blöt som Rassel efter den badturen!

Mormor var ju tvungen att hjälpa till o sätta dit skägget efter att han DYKIT Mitt upp i allt skum! haha Härliga unge...

     

Här spänner han sej för att *skägget Inte ska Ramla av innan jag hinner fota det,,hihi

   

Och så satte vi dit Halkskyddsbananerna i badkaret också!

 

Sen blev det kvälls fika och Sagoläsning Innan *Kusen Somnade sött! Och nästan Mormor Me!


Idag efter att vi skjutsat hem Rassel så blev det vovvarnas tur!

ut i skogen me dom!

     

så somnade även dom sött efter dagens bravader!

Bianca hade ju skönaste stilen hon!


         

Och efter sista rastningen och Lite Bus med Bror Jack,,så blev MAn trött igen då!!


Meeen MÅSTE Ju Hålla koll På vad Matte sysslar med också!


   

  

      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards