tblackbella

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av tblackbella - 2 augusti 2012 12:20

När Livet INTE blir som man tänkt,,När Motgångarna är fler än medgångarna!


Vi har pratat mycket om detta,,Du tycker att jag är oerhört STARK,,Kanske jag är,MEN jag vet hur det känns,,det ska gudarna veta hur MYCKET jag vet HUR DET KÄNNS!

Jag har varit där Många många ggr,,,Men Vänt om och fortsatt kämpa!

Vi har pratat om våra planer i livet hur vi TÄNKTE för sisådär ca 20år sedan!

hur vi ville och Trodde att vårt Liv skulle bli..Dels Tankarna på hur vi skulle vara och VAD och Hur Mycket vi skulle göra för och med våra barn o barn barn!

MEN så kom TIDEN När vi står HÄR Och INGET blev som vi TÄNKT,,

Vi TRODDE ekonomin skulle va på Topp..Vi ville Ta med Våra Barn på semestrar och VISA DOM VÄRLDEN..lMin dröm Är och har ALLTID Varit JAG VILL OCH SKA EN DAG TA MED MINA BARN TILL PLATSERNA JAG FICK UPPLEVA SOM UNG,,Där Min LYCKLIGA TID VAR!!! Jag vill kunna peka berätta uppleva känna Dofterna,,se Mina Barns Glädje o Lycka Och se deras utryck,,När dom för första gången får se o känna Värmen strömma emot dom när dom klivar ur planet,,se en PALM Livs levande,,få promenera på en Lång lång strandpromenad! Uppleva det salta havet som kan lyfta o bära dom hur länge som helst,,se dom Tumla runt i JÄTTEVÅGORNA..Jaaa Vilken Lycka det skulle va!


MEN,,,,,,För oss som Inte livet ville riktigt och turen att slippa sjukdom o elände..För oss känns det oerhört tufft just nu,,JUST NU NÄR VI ÄR DÄR!!!! att vi Inte kan ge våra barn det vi drömt om.Visst dom är vuxna och kan själva ta sej iväg och få uppleva detta,,MEEEEN VI VILL VA MEEE!!!!!! VI VILL KUNNA GE DOM DETTA!!! MEN VI KAN INTE;;H_ur Tror ni det känns???? Det kan Ingen veta eller förstå förrens man infinner sej där!


Sen har vi KÄRLEKEN,,,Den lek som varit underbar,,har idag blivit En MARDRÖM..Vi hittar inte riktigt hem igen,,vi faller för FEL,,Vi är Rädd att förlora,,bli ENSAM,,,Vår kropp är ju Inte den den ängång var,,skavankerna gör att vårt självförtroende Dalat,,Vår Insida är heller ej den samma!

OCH Ni som står oss nära Kan Tycka att vi är egoistiska Dumma Veka,,Att vi ska söka hjälp mm,,MEN När MAn gjort aLLT man kan för att Rädda sej själv för att KÄMPA I motvind,,Då finns tillslut Inte Dom Tankarna MAn vill bara BORT BORT BORT,,MEN MAn vet Inte vart,,

MAN VILL INTE DÖ;;MEN MAN VILL INTE LEVA HELLER!!!

_Vad gör man då????!



Av tblackbella - 2 augusti 2012 12:20

När Livet INTE blir som man tänkt,,När Motgångarna är fler än medgångarna!


Vi har pratat mycket om detta,,Du tycker att jag är oerhört STARK,,Kanske jag är,MEN jag vet hur det känns,,det ska gudarna veta hur MYCKET jag vet HUR DET KÄNNS!

Jag har varit där Många många ggr,,,Men Vänt om och fortsatt kämpa!

Vi har pratat om våra planer i livet hur vi TÄNKTE för sisådär ca 20år sedan!

hur vi ville och Trodde att vårt Liv skulle bli..Dels Tankarna på hur vi skulle vara och VAD och Hur Mycket vi skulle göra för och med våra barn o barn barn!

MEN så kom TIDEN När vi står HÄR Och INGET blev som vi TÄNKT,,

Vi TRODDE ekonomin skulle va på Topp..Vi ville Ta med Våra Barn på semestrar och VISA DOM VÄRLDEN..lMin dröm Är och har ALLTID Varit JAG VILL OCH SKA EN DAG TA MED MINA BARN TILL PLATSERNA JAG FICK UPPLEVA SOM UNG,,Där Min LYCKLIGA TID VAR!!! Jag vill kunna peka berätta uppleva känna Dofterna,,se Mina Barns Glädje o Lycka Och se deras utryck,,När dom för första gången får se o känna Värmen strömma emot dom när dom klivar ur planet,,se en PALM Livs levande,,få promenera på en Lång lång strandpromenad! Uppleva det salta havet som kan lyfta o bära dom hur länge som helst,,se dom Tumla runt i JÄTTEVÅGORNA..Jaaa Vilken Lycka det skulle va!


MEN,,,,,,För oss som Inte livet ville riktigt och turen att slippa sjukdom o elände..För oss känns det oerhört tufft just nu,,JUST NU NÄR VI ÄR DÄR!!!! att vi Inte kan ge våra barn det vi drömt om.Visst dom är vuxna och kan själva ta sej iväg och få uppleva detta,,MEEEEN VI VILL VA MEEE!!!!!! VI VILL KUNNA GE DOM DETTA!!! MEN VI KAN INTE;;H_ur Tror ni det känns???? Det kan Ingen veta eller förstå förrens man infinner sej där!


Sen har vi KÄRLEKEN,,,Den lek som varit underbar,,har idag blivit En MARDRÖM..Vi hittar inte riktigt hem igen,,vi faller för FEL,,Vi är Rädd att förlora,,bli ENSAM,,,Vår kropp är ju Inte den den ängång var,,skavankerna gör att vårt självförtroende Dalat,,Vår Insida är heller ej den samma!

OCH Ni som står oss nära Kan Tycka att vi är egoistiska Dumma Veka,,Att vi ska söka hjälp mm,,MEN När MAn gjort aLLT man kan för att Rädda sej själv för att KÄMPA I motvind,,Då finns tillslut Inte Dom Tankarna MAn vill bara BORT BORT BORT,,MEN MAn vet Inte vart,,

MAN VILL INTE DÖ;;MEN MAN VILL INTE LEVA HELLER!!!

_Vad gör man då????!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards