tblackbella

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Walk over! Typiskt MEJ!!!!

Av tblackbella - 15 juni 2012 07:41

Efter en natt med Otaliga Spring upp o ner mellan  bingen Och TOA, pga ORO Över dagens stundande Operation! somnade jag tillslut och När klockan Ringde Halv sex vaknade jag MED VÄRLDENS MIGRÄNANFALL!!!!!!!!! OCh FÖRKYLD Som bara den Gah,,  ,,,,

 

OCh eftersom jag skulle vara fastande så vågade jag ju inte ta nån Migräntablett heller! avvaktade och hoppades att anfallet skulle gå över! MEN icke sa Nicke,,När klockan var 7 Ringde jag operation och otrooligt Nog fick jag svar direkt,,Oroade mej över det också HUR SJUTTON MAN GÖR NÄR MAN LÄR LÄMNA ÅTERBUD TILL EN OPERATION!!! Fick prata med Den Gulliga sköterskan som ringde mej igår Och hon förstog och sa att Jag Inte behövde känna mej dum som lärade Lämna Återbud !! Vilket jag sa att jag gjorde,,Hon Kollade direkt efter en ny tid,Och frågade om det var okej med en eftermiddags tid istället ifall jag skulle få ett nytt Migränanfall Nästa gång! För jag talade om att jag var en sån som var skiiitorolig av mej Och såklart  inför detta och att jag då lätt får migrän!

 

så ny tid blev på Onsdag nästa vecka kl11! Men operation blir som sagt på em! Fick äta en lättare frukost vid halv sju! Kan ju underlätta de å ifall Du får Migrän sa hon..snällt tänkt,,Fast dom Är väl van vid såna som jag också såklart som blir lätt nervklen inför en operation!!!

 

så nu får man samla lite mer kraft i några dar till! Blev väl kanske Lite väl mycket igår också med stress och press hela dan ifrån tidig morron tillsen kväll,,Och fick ju detta samtal om operation När vi var på kyrkogården vid pappas grav,,så Inte konstigt att man blev Paff och orolig! var ju liksom Inte förberedd på att dom skulle ge mej en akut op tid per telefon och så direkt inpå! Jaja Nog om detta!

 

Nu ska jag ta mej en välbehövlig vilostund och hoppas att Migränen släpper helt!

 

Tack till alla er som Tänkt på mej idag! vi får höras igen Nästa vecka!

 

Kraaaam!  

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tblackbella - 19 april 2014 23:10

Har förberett denna påsk i veckor med Pyssel o fix!   Och Igår kväll förbereddes *KALKOOONEN*     Jisses vilket sjå jag hade med den,,   Meeen den blev efter konstens alla regler goood Känd!         Till efterrätt hade Svärdotr...

Av tblackbella - 7 april 2014 23:16

vet ej hur jag ska tackla allt igen,,,Drömmar,Lycka Och Tryggheten Finns inom Räckhåll,,   Meeen,,,,,             ...

Av tblackbella - 12 mars 2014 12:25

Eller Kanske Inte ni gör,,Läste nyss ett inlägg ifrån en Kille som stog med  I RAMPLJUSET Som finns här på bloggen,, MAn kan skriva Lite där OM man tex Vill ha fler läsare till sin blogg Eller Bara ändå!     Ibland kikar jag gärna in o kollar N...

Av tblackbella - 11 mars 2014 21:47

Har ju gått igång på FOTOTAPETER,,,Och suttit och klickat runt på olika sidor,,Men tyckte att det vart vansinnigt dyrt!   MEN så kikade jag ikväll igen och då hittade jag på BAUHAUS Och där kostade dom inte ens hälften av det jag hittat på an...

Av tblackbella - 10 mars 2014 12:35

En jobbig Natt med saliga Tankar,,Fick mej tillslut att Börja Må akut illa   Gick upp en stund och blev tvungen att ha en Spyhink brevid sängen Ifall att,, Snacka Om känslo kaos igår som fick mej att totalt Flippa Ur i hjärnan!   MEN som sa...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards