tblackbella

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av tblackbella - 30 maj 2012 23:08

Dag 6 efter Beskedet!

mår som en jag vetintevad!!!! Idag,,

Imorse vaknade jag ARG,,,Ringde gyn och ville ha en förklaring och meer besked!,,Klarar inte av att Mina Barn ska behöva Lida över detta,,Blir så illa berörd av det,,Det känns som JAG SKULLE ALDRIG SAGT NÅT,,Bara för att skona dom ifrån detta,,Meen hade ju inte vart rätt det heller,,Inte lätt o veta vad som är rätt o fel just nu,,

 

Känslosvallningarna i mitt mående o tänkande håller som sagt på att eskalera nu,,Känns som FASIKEN håller jag på att bryta ihop???

 

Ångesten stegrar,.,JAg satt här en stund vid datan ikväll och helt plötsligt  Började allt o snurra och jag vart akut illa mående,,JAg fick rusa till toa och då kräktes jag,,fyyy fn,,Fick därefter Kramp i magen och svettades floder igen,,kände mej kokhet så gubben fick känna om jag hade feber,,men när jag kännde hans kokheta hand på min panna insåg jag ju att nån feber hade jag inte,,jag var istället skitkall

fast jag upplevde det som att jag var kokhet,,Knepigt,,

 

 

Blev väl inte så mycket klokare av att få journal anteckningarna upplästa för mej heller,,Och orden,,JA Läkare vill ju ogärna Hymla,Och när dom opererar så tar dom ju  BARA  bort Livmodern och sen är allting borta,,Jaaa jooo Visst,,sååå ENKELT,,,En klackspark liksom!

 

Fick telnummer till DIT CANCER PATIENTERNA KOMMER,,,På Måndag ska jag Ringa dit Och få prata med min läkare om hennes attityd och hur hon uttryckte sej,,99.1% BORDE EJ SAGTS UTAN ! 100% VETSKAP!!!!

 

MEEEN jag ska ta det me ro,,,,Inte gräva ner mej,,,,

Tacksam för tröst o stöttning,,Meen Inte så lätt kan jag säga när man själv Drabbats! Och när dom Förbaskade STÖRTBLÖDNINGARNA Kommer Och Rinner igenom både Binda,Trosor OCh Byxor Och Även Det man suttit på,,,INTE SKOJ,,,(ursäkat om det blev lite fööör mycket info där,,,Men ville bara poängtera att det inte är så lätt att va UPPÅT O INTE Gräva ner sej eller _blabla bla!

 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards