tblackbella

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

YTTERLIGARE EN SÖÖÖMNLÖS JÄVLA NATT!!

Av tblackbella - 17 april 2012 04:58

Säger som Björn gustavsson,,SKA DET VA SÅÅÅ HÄR??? VAVAVAVA????

 

Orkar fan inte mer,Bara bekymmer o problem!

JAg säger upp mej som MAMMA !!!??? NÄE KAN MAN DET???

Ja varför INTE! JAg provar!

Min ständiga undran,,,VAd har jag gjort föööööööör feeeeel????

 

äR JAG DUM I HUVET SOM bryr mej???? fÖÖÖR mYCKET OM DE MINA oM allla ÖVERHUVUDTAGET!! jA JAG TROR DET,,jaG SKA NOG SKITA I DOM,,SKITA I O BRY MEJ! bLI eN FULLBLODS EGOIST!!

 

sKITA I O SÄGA VAD JAG TYCKER O TÄNKER! SOM JAG alltid GJORT,,nÄÄÄE FASIKEN HELLER ,,,hUR SKULLE DE DÅ BLI!

jaG ÄR JU EN MAMMA SOM EJ BRUKAR LÄGGA MEJ I MINA BARNS LIV O LEVERNE DET VET NI,, oCH ATT mAN MÅÅÅSTE FÅ GÖRA SINA EGNA MISSTAG FÖR ATT EN DAG fatta!!!! oCH SANNA MINA ORD,,det har ju jag gjort minst tusen ggr gÅNGER  tusen!och  meeeen NÄR DET GÅR ÖVERSTYR då måååste MAN JU AGERA!!! eLLLER??? jOO SÅ ÄR DET JU!

 

hAR FUNDERAT mÅNGA GGR..JAA PRECIS SÅ ÄR DET BEHÅLLER MIN FUNDERING FÖR MEJ SJÄLV JAG,,BLIR EN MASSA FRÅGOR O SÅNT ANNARS SOM JAG FÖR TILLFÄLLET INTE ORKAR MED!

 

jaG KANSKE RENT UT AV SKA BÖRJA SUPA!!! jA DET KANSKE VORE NÅT DE,,mEEEN MED ETT FACIT I HAND SOM inte ÄR MITT UTAN EN NÄRA ANHÖRIGS SÅ VET JAG JU att det inte heller äR NÅN UTVÄG!

dÄREMOT KAN JAG FÖRSTÅ ATT mÅNGA TAR DEN VÄGEN..jUST IDAG KAN JAG FÖRST¨Å DEN JÄVLIGT VÄL! faktiskt!!!

 

mEN JAG KAN INTE TA DEN VÄGEN HELLER,,jAG TÅÅÅÅL JU iNTE ALKOHOL!!! FÅR JU MIGRÄN O SKIT AV SKITEN,,NÅNGÅNG IBLAND ÄR DET JU GOTT MEN I RIMLIGA MÄNGDER DÅ SOM SAGT!

nÄÄÄ VA FAN!

 

jaG SKULLE FAKTISKT INTE SKRIVA SÅ HÄR IDAG,,uTAN MITT SKRIVANDE SKULLE BLI OM min älskade pappa,,iDAG ÄR DET NÄMLIGEN 1åR SEDAN kÄRA lILLA PAPPA GICK BORT,,guuud VAD JAG SAKNAR DEJ PAPPA..DU GAV MEJ ALLTID TIPS O RÅD I SINA HÄR SVÅRA STUNDER! jAG KUNDE SLÅ DEJ EN PLING mITT I NATTEN OM DET SÅ VA,,oCH DU SA ALLTID tRÖSTANDE lisa TA DET LUGNT NU tÄNK SÅ HÄR,,,,oCH GÖR SÅ HÄR,,OCH JAG BLEV ALLTID TILLFREDS MED HANS SVAR OCH OFTAST LUGN O MÅDDE BÄTTRE,,FÖR HAN DROG EN VITS SOM MAN BARA iNTE KUNDE UNDVIKA O BLI GLAD O SKRATTA SEJ HARMYNT AV HIHI.,,

kÄRA PAPPA JAG ÖNSKAR DU KAN GE MEJ SVAR IDAG IALF,,TROTS ATT JAG EJ KAN RINGA DEJ NU! mEN VI mAILAR ÖVER HIMLEN,,HAHA,,dET ÄR JU MODERNT O MAILA NU SÅ FARSAN DU FÅR LÄRA DEJ DET NU,,FÖR HÄR KOMMER NU MITT mail TILL DEJ!!!

 

SEN FÅR DU FORTSÄTTA VILA I FRID! mEN DU MÅSTE SVARA MEJ FÖRST NU PÅ HUR JAG SKA FORTSÄTTA MITT lIV HÄR PÅ JORDEN!

äVEN FAST JAG VILL FÖR MYCKET JUST NU KOMMA ÖVER TILL DEJ,,SÅ LOVAR JAG ATT inte GÖRA SÅNA dUMHETER SOM DU SKULLE SAGT!  jAG SKA FÖRSÖKA IALF NÅN DAG TILL..

 

FÖR JAG SKULLE JU ALDRIG KUNNA lÄMNA MINA NÄRA O KÄRA FÖR ALLT I VÄRLDEN,,MEN JUST NU E DE FÖÖÖÖR JÄVLA TUFFT! gÅR UT O ANDAS LITE FRISK LUFT NU JAG tILLSAMMANS mED MIN bästa vÄN I NÖD O LUST! FÖRDJÄVLIGT mEN DET ÄR ciggeN!!!

 

fÅR SÄLLSKAPÅ AV MINA allra bÄSTA VÄNNER OCKSÅ..mINA äLSKADE HUNDAR! PLUS tYRA SOM VI PASSAR NU I NÅGRA DAGAR DÅ! tJINGELING!

 

 
 
Ingen bild

Ylva

24 april 2012 23:12

Att säga upp sig som mamma vore ju att lämna sina barn..
Se tii bara att inte vara den som blir uppsagd som mamma, där börjar det nog kännas jobbigt

tblackbella

25 april 2012 00:22

Javisst de e sant,,Och om du läste vidare så stog det att DET SKULLE JAG ALDRIG KUNNA GÖRA!!Mina Barn o jag har ALLTID haft en god kärleksfull Relation,,så risken är nog Minimal att jag skulle bli uppsagd som Mamma!"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tblackbella - 19 april 2014 23:10

Har förberett denna påsk i veckor med Pyssel o fix!   Och Igår kväll förbereddes *KALKOOONEN*     Jisses vilket sjå jag hade med den,,   Meeen den blev efter konstens alla regler goood Känd!         Till efterrätt hade Svärdotr...

Av tblackbella - 7 april 2014 23:16

vet ej hur jag ska tackla allt igen,,,Drömmar,Lycka Och Tryggheten Finns inom Räckhåll,,   Meeen,,,,,             ...

Av tblackbella - 12 mars 2014 12:25

Eller Kanske Inte ni gör,,Läste nyss ett inlägg ifrån en Kille som stog med  I RAMPLJUSET Som finns här på bloggen,, MAn kan skriva Lite där OM man tex Vill ha fler läsare till sin blogg Eller Bara ändå!     Ibland kikar jag gärna in o kollar N...

Av tblackbella - 11 mars 2014 21:47

Har ju gått igång på FOTOTAPETER,,,Och suttit och klickat runt på olika sidor,,Men tyckte att det vart vansinnigt dyrt!   MEN så kikade jag ikväll igen och då hittade jag på BAUHAUS Och där kostade dom inte ens hälften av det jag hittat på an...

Av tblackbella - 10 mars 2014 12:35

En jobbig Natt med saliga Tankar,,Fick mej tillslut att Börja Må akut illa   Gick upp en stund och blev tvungen att ha en Spyhink brevid sängen Ifall att,, Snacka Om känslo kaos igår som fick mej att totalt Flippa Ur i hjärnan!   MEN som sa...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards