tblackbella

Alla inlägg den 10 april 2012

Av tblackbella - 10 april 2012 13:00

Känner Mej såååå Glad. Har varit en underbar tid dom senaste Veckor o Dagarna!


BÄSTA PÅSKEN PÅ LÄNGE!!!

Långfredan Tillbringade vi med Mina Kära Nisse O Linda  Isak Och Min 3dje Goa Lilla SOLTRÅLE  ALVA!! Farmor Fick Mata henne!      

Sååå Gulliga sockor!

  

i Pappas famn"!

        

Och FARMOR är Ju sååå förtjust i dom små Goa Fossingarna! så dåå Måste hon ju knäppa på dom å!

    


Och så har vi Stolta Goa Storebror som ville att jag skulle ta ett Goskort Kind mot kind,,Det blir såå Gulligt sa han hihi! Rolig han!Och så sant så Jättegulligt!

 


FARMOR jag tycker du e Lite DRYG nu me ditt fotande!

  

Nuu Lackar jag ur på RIKTIGT,,,ALVA ARG! hihi

  

Isak  kollar in sina Påskägg! 



  



Och så Påskafton som blev skoj! Påskäggsletningen Tog Priset hihi..

Eddisen Och Mamma Elin Hittade Ägget först!


OCh ubba Hjälpte Rasheed o leta sina Ägg! Här hittar dom ett!

 

Och Natta hittade sitt och Lille Benjamins ägg!

 

Go ungarna Mina såå Fiiina!

  


Danne Var Lite LEDSEN han Hittade INTE SITT ÄGG!!! Hahaha såå Roligt vi hade åt han!

 


 


OCh här hittar Martha sitt Lilla Ägg!

  

 

Brian Hade Hittat sitt ägg,,MEEEN han skulle leta fler o ta sa han,,haha FUUUSK!!

 

Banjamin Blev Glad för innehållet som var en Kanin som sakta reste sej upp i hatten och spelade musik!

 


Och här hittade Rash sitt ägg.

       


Danne Blev helt *SVETTIG* Efter sin kamp om o finna sitt ägg

  

Och så Provas Äggskalen på huvet!

               

Och Påskmiddagen hjälptes vi alla åt Med *Kuligt*

                

Och Avnjöt sedan!

              

Sen blev Det efter rätt och ELins Fina Påskkaka!

Och sen Myyys! igen!


                                               

På Påskdan Drog Gubben,Vovvarna o jag iväg ner till Norrtälje för att fortsätta fira påsken med Dom! samt att ta med Mamma hem efter att hon varit där i 4dagar!


    

På kvällen spelade Vi Alla BINGOLOTTO!!

           

Dagen efter Blev det sightsing med Broder runt Väddo mm!

                                            

Och ut till Barnensö! Där MAmma varit på kollo för 75 ÅR SEDAN!!!!!!

Alltså år 1937 Inte undra på att Mamsen blev TÅRÖGD Över MINNEN DÄRIFRÅN!


     

DÄRUPPE Pekade hon,,,Hade jag och Min Lillebror Sigvard vårat rum! Dom var där i 6veckor Och Mamma minns en Hemlängtan som var enorm,,Jag var ju bara 7år och Min bror 5,,och aldrig varit borta så lååångt o lääänge ifrån Mamma! Tårarna rann även på mej när jag såg hennes Minnesfyllda Blick!" När hon gick runt o visade vart dom lekt o badat!

                                                   

  

 

  Sen gick färden vidare Till Älmsta! Där vi handlade lite,,sen åkte runt och Kollade In GRÄDDHYLLAn med Lyxhusen vid Väddö Kanal! det liknade vårat Gefle Strand!


     

Det här Lilla Huset köptes för några år sedan Billigt,,Idag var det värt ÖVER 5 MILJONER!!!! 

    

  

  Så var den härliga påsken Över! MEEEEN  GLÖMDE JU BORT,,,Var ju hundvakt i 2dagar också MEllan Långfredan till påskafton Åt Desseis Lilla Valp,,Lucia Som numera Heter LISA (FIIINT NAMN))  Och hennes kompis Smulan!

     

                   

Dom sista Bilderna är På Grannens Får och Lamm Bebisar!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards