tblackbella

Alla inlägg den 6 april 2012

Av tblackbella - 6 april 2012 12:31

Vill Önska er alla En Riktigt God o Glad Påsk!

här är alla mina påsk arrangemang som jag själv och åkt runt o givit Bort! Den första satte jag på Pappas Grav!  

 

             

Och dom Övriga Lämnades Till Natta,Mamma,Lasse,us Mammas Grav!  

Har 2 Till att Lämna  en Till Niclas m Familj,,Och 1 Till Bror Lasse Me familj som vi åker till På påskdan OCh samtidigt tar vi Hem Mamma som är där o firar påsk!"

 

Så här har jag fixat det påskigt på altanen!

     

 

Och snart Kommer Dessies Lilla valp och hennse kompis Smulan Som jag ska Passa Tills Imorrn!

         

Fler Bilder på dom kommer efter helgen!

Sen har jag samlat på mej en del Bilder På Dessies Andra Valp..

Ludde(Rudolf)

Så här Stor O fiiin har han blivit!

                                         

 

Och tillslut Lite bilder ifrån Bya Festen I Häsen! 

                     

   

 

   

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards