tblackbella

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av tblackbella - 14 mars 2012 18:22

Jisses så mycket skoj det hänt nu dom senaste veckorna o dagarna!

 

I fredags blev jag då ÄNTLIGEN FARMOR också!   JAg har ännu Inte kunnat få se Miraklet pga av att jag har ett pågående virus som ej vill ge med sej!

Flicke barnet vägde drygt 3500 och var 52lång!

 

sååå sööööt<3     Här är Alva som hon ska heta med storebror Isak!  

 

  

 

 

På kvällen kom 2 goa vänner över och det blev Lite Fest me Viiiiin!  

                   

 

På Lördan vaknade JAg OVANLIGT Pigg och Noll skallvärk(Ovanligt)...

 


 


  


 

Senare mot kvällen kom Natta med Barnen och Martha på Besök!  

 

               

 

  

 


  

 

På Söndan var det dags för PREMIÄR I Min Lilla Loppis bod!

 

                

 

Meeeen det blev TYVÄRR Inge Lyckat,,,Det kom ca 10pers,,

Och jag som LADDAT upp för försäljning av VÅFFLOR Me sylt o Grädde samt kaffe o Läsk! Nåväl bättre lycka Nästa helg får vi hoppas!

 

Men vi 4a och Lilla Eddisen fick Frossa i Mumsiga våfflor ialf!

 

          

 

            

 


 


  

 

Och i Måndags fick Marianne flytta hm till Berg i några dagar för att hon börjat Löpt och ska paras Med *TUSSE*

                               


Så nu hoppas vi på 100% skogkatts BEBISAR Till våren!

 


 


  

 

Och VÅÅÅREN har kommit Till prärien! SVANARNA!

 

           


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards