tblackbella

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av tblackbella - 8 mars 2012 13:09

Exact 740 Allatså Tjugo i Åtta i morse,,Vaknade jag med Ett ryck..

Jag flög upp och Lättade på Min Andnings mask som vanligt När jag vaknar så häftigt för att få Luft..Jag ruskade om mej Och sa Samtidigt som jag slog en flukt på klockan,,Va fn ÄR DET NU DÅ!!???

 

Har ju haft såna känningar ofta och många igenom åren,,,

 

Ibland har det Inte vart nåt men till 99.9% Har nåt hänt..

 

Imorse var det ett varsel...

 

Jag hade ont o va trött så jag somnade om Och kände att det INTE VAR NÅT ALARMERADE Då hade jag blivit tvungen att kliva upp!

 

Kl halv 10 Ringde telefonen..JAg var helt snurrig,,så jag missade det,,gubben sa Det är Niclas Du kanske blitt FARMOR,,

I samma veva Ringde gubbens tel han svarade..Det var Niclas,,Men Det var Ingen Lillan som kommit ut än,,Men hon var på g,,Värkarna hade börjat!

 

När jag kommit upp så smsade jag min son,,,Och frågade hur det gick,,Han sa Jodå Inget än vi är hemma..

JAg frågade då När började det då..(fast jag visste Men ville inte ställa nån ledande fråga) Han sa Runt åtta var de väl.

Jag sa Inte 20 i då? VA??? sa han,,,Jooo..Linda Väckte mej tjogo i åtta,,va då då?? Hur kunde du veta det,,Vafan Mamma är du en HÄXA ELLER???   Hahha jaaa förmodligen!

 

 

Har ju som sagt upplevt detta ett antal ggr,,Går Inte in vidare på det just nu,,för Nu VÄÄÄÄNTAR jag med spänning på denna Dag,,,OCH  på att jag snart blir Farmor!!!  

 

      

 

så Niclas..Så här kommer du att stå om nåt år Me Lillan o kika upp på Himlen,,   Hahahahaa   Lycka till Idag nu    

Av tblackbella - 8 mars 2012 13:09

Exact 740 Allatså Tjugo i Åtta i morse,,Vaknade jag med Ett ryck..

Jag flög upp och Lättade på Min Andnings mask som vanligt När jag vaknar så häftigt för att få Luft..Jag ruskade om mej Och sa Samtidigt som jag slog en flukt på klockan,,Va fn ÄR DET NU DÅ!!???

 

Har ju haft såna känningar ofta och många igenom åren,,,

 

Ibland har det Inte vart nåt men till 99.9% Har nåt hänt..

 

Imorse var det ett varsel...

 

Jag hade ont o va trött så jag somnade om Och kände att det INTE VAR NÅT ALARMERADE Då hade jag blivit tvungen att kliva upp!

 

Kl halv 10 Ringde telefonen..JAg var helt snurrig,,så jag missade det,,gubben sa Det är Niclas Du kanske blitt FARMOR,,

I samma veva Ringde gubbens tel han svarade..Det var Niclas,,Men Det var Ingen Lillan som kommit ut än,,Men hon var på g,,Värkarna hade börjat!

 

När jag kommit upp så smsade jag min son,,,Och frågade hur det gick,,Han sa Jodå Inget än vi är hemma..

JAg frågade då När började det då..(fast jag visste Men ville inte ställa nån ledande fråga) Han sa Runt åtta var de väl.

Jag sa Inte 20 i då? VA??? sa han,,,Jooo..Linda Väckte mej tjogo i åtta,,va då då?? Hur kunde du veta det,,Vafan Mamma är du en HÄXA ELLER???   Hahha jaaa förmodligen!

 

 

Har ju som sagt upplevt detta ett antal ggr,,Går Inte in vidare på det just nu,,för Nu VÄÄÄÄNTAR jag med spänning på denna Dag,,,OCH  på att jag snart blir Farmor!!!  

 

      

 

så Niclas..Så här kommer du att stå om nåt år Me Lillan o kika upp på Himlen,,   Hahahahaa   Lycka till Idag nu    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards