tblackbella

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av tblackbella - 29 februari 2012 10:27

Börjar som sagt bli lite Läskigt på prärien nu..

 

Min grannes katt blev igår MITT PÅ BLANKA DAN DÖDAD AV ETT ROVDJUR!

 

Vilket vet vi inte ännu men misstänker starkt VARG,,,Hua..Jag har inget emot vilda djur,,Men när dom går på våra Tamdjur så känns det inte ok..

 

Nyss när jag var ut och tog en ryk så var det livat runt gården..En hacke hackspett Pickade ivrigt på Tallen..Älg stammen rååååmade som värsta ko ligan och inifrån grannens får vare det ett sagolikt bräääkande,,Blev lite orolig att vargen intagit fåren också fy..det får vi hoppas att det ej sker,

 

Min goa vän Pelin som jag ringde och berättade detta för..sa ''Usch Tant nu måste du va försiktig när du går ut o röker,,så man inte kommer till dej och endast möts av en GLÖDANDE LM MENTHOL,,hahha hon e kulig hon!

 

 

Click to get cool Animations for your MySpace profile          
MySpace Codes!             

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards