tblackbella

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av tblackbella - 25 februari 2012 00:16

Har ju varit stoor uppståndelse dessa dagar i och Med Prinsess födelsen Lilla Estelle..Gulligt Namn tycker jag!

 

Men för oss har det varit full uppståndelse med förberedelser till

Dop av Mormors små *Prinsar*   Som båda ska Döpas imorrn!

 

3sorters bak blev det...Jag ville göra nån slags speciell kaka till dom,,blev väl inspirerad av allt prat på radion om att det var strykande åtgång på Prinsess Tårta nu,,så då kom jag på att göra en Prins kaka! Det blev 2 stycken och dom symboliserar

Att Mina barnbarn är 2färgade..

 

Så här blev dom!        

 

sen var Goa Elin Pelin snäll och Bakade cupkakes till Dopet och jag hjälpte till och garnera dom!

 

Så här fina blev dom

          

 

Så nu är Tanta Dödstrött och ska genast hoppa ner i Loppelådan för att inta en god natts sömn! Kan behövas för imorrn blir det fullt ös igen!

 

Natti natti gott folks!  

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards