tblackbella

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av tblackbella - 19 februari 2012 12:04

Helloj kära Läsare!  

 

i flera dagar nu har jag haft en Lääängtan BORT..Bort från allt skit o elände som råder runt mej nu IGEN!!!!

 

Bläddrat i gamla foto album och Drömmt   mej bort till åren som var dom Lyckligaste i mitt Liv,,,

 

Förutom Mina barns födelse och uppväxt då!    

 

så var det Mina utlandsresor   som var den Lyckligaste tiden i mitt Liv,,Nu med Facit i hand!

  

Här är jag Blott 16År Gammal och Platsen var Benidorm....

 

Guuud så skoj vi hade där Min kära barndomsvän o jag..  

Mycket skratt har jag fått när jag ögnat igenom Mina album..

Kännts så bra dom stunderna!

 

Blev så ivrig i mina Tankar så jag Letade upp ett resemål och KLICKADE På Beställ RESA!!!! Ja jisses..Fast fick skrolla tillbaks o avboka direkt..

Dom pengarna finns ju inte,,så jag får Vackert drömma Vidare Om Att Kanske Nån gång i en snart framtid få LANDA På Mitt första Resemål i Livet GRAN CANARIA!

Det här är Puerto Rico Och Hotellet jag hittade låg högst upp här..Tänk Om man fått Komma dit Och fått BARA KOPPLAT AV   IFRÅN ALLT O ALLA..sååå Himla skönt!

 

    

 

Meeen Slog igen albumet och tillbaks till verkligheten igen då,,Puust!

 

    

 

Sann bild Detta!

    Ses igen...    

 

   

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Skapa flashcards