tblackbella

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av tblackbella - 6 februari 2012 16:55

Efter åååår av Mediciner som givit bla Muntorrhet,,

så har Tanta knappt nå Gaddar kvar nu,,  

 

Därför Tvingas man att söka hjälp för att få några Nya!

 

Och LIVRÄDD är jag   

 

såkallad TANDVÅRDSRÄDSLA...

 

Inte för att det ska göra ont utan för BEDÖVNINGEN!   Hua..Har upplevt en massa obehagligheter av just bedövningen..Den har bla satt sej i halsen så jag knappt fick nån luft..Och ett allvarligt tillstånd för några år sedan..när tandläkarn(kvinnlig)vart nervös över att jag blev nervös,,Så hon stack fel!!!!!

 

resultatet blev att jag satt som förstenad och gapande gurglade fram..Ni vet hur man låter när man är bedövad och ska försöka yttra sej!   Hjälp..Mitt öga GÅR EJ ATT ATT STÄNGA!!!!

 

Både tandläkarn o sköterskan tittade förskräckt på mej..Sen ursäktade sej tanläkarn o sprang iväg i nittion knutar för att ringa AKUT NR TILL UPPSALA!!!

 

TROR NI JAG BLEV NÅ MINDRE RÄDD AV DET????

 

Näe Jag höll fullkomligt på att DÖ! sköterskan öppnade fönstret hjälpte mej fram dit så jag fick andas in luft! för en PANIKÅNGEST ATACK var i antågande,,,fyyy tusan!

 

Nåväl..Jag överlevde som synes..Men fick tusen ursäkter och förklaring,,att SÅNT HÄNDER NÄSTAN ALDRIG!!!!

 

Men men oturskorpen jag låg ju där och DÅ SÅKLART HÄNDE DET!!!

 

Nä nu lär jag stressa ner,,ska ju som sagt iväg strax,,

 

käkkirurgi mottagningen kvart över 7..seen tid så man hinner OROA sej HEEEELA Jäääkla dan,,och var på väg o slå numret o säga att Nej tyvärr jag kan inte komma..MEEEN har ju gjort de 3ggr redan i år sååå nu Mååååste jag ta mej samman o åka dit!

 

Whisch me Luck!  

Av tblackbella - 6 februari 2012 15:40

Grrrr...skrev ett låååångt inlägg ihop med föregående bild!   Och så visas bara bilden i detta INLÄGG,,faaasiken sååå Trött jag blir,,

'

Orkar då Inte skriva om det!  

Av tblackbella - 6 februari 2012 14:33

  





























 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards