tblackbella

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av tblackbella - 5 februari 2012 23:14

Dagen idag....  

 

vaknade vid halv10 upp o slurpa i sej ett x antal koppar Java så man kvickna till!

 

Tog den sedvanliga Morron Pyken!  

 

Sen fortsatte jag med min Nya drog..PUSSEL! Jag fick 2pussel i Julklapp + 2 Till När jag fyllde år av mina Goa vänner!

Så det sysslar jag med när jag vill koppla av en stund..

 

sen Plingade det till ett sms Och det var ifrån Min Lilla goa vän Pelin!  

Hon var på g till mej och skulle berätta nåt SKIIIITVIKTIGT!!

Som hon Ofta skriver hihi! Hon e för söt hon!

 

så innan hon dök upp så satte jag mej en sväng vid denna burken och vidare om det skrev jag ju tidigare idag!

 

Sen rullade dan på La i nån maskin tvätt   

 

Fixade me djuren!

 

 

  

 

Mat time och en 5minutare på de!(som blev 45Minuter som vanligt) ! sen In i duschen  

 

MAn har ju gått hela dan o hasa omkring i myskläder      

 

Så eftersom man skulle iväg en sväng till vännerna i byn

 

vart man ju tvungen att se respektabel ut!  

 

Tant slängde för ovanlighetens skull på sej Myssan också!  

Det var ju för tusan fooortfarande 10 minus grader

 

 

Sen hämtade vi upp Pelin och åkte till grannbyn och pratade om en sak där,,Och då vart det en tur in i lagårn och Kikade på hans goa får o Lamm också! *KOLLA HAN HAR JU SÅNA DÄR RIKTIGA LAMBISAR UTBRAST PELIN DIREKT HON KOM IN!!!

 

*Och visst var det såna!

      

 

Pelin skulle ju ha denna Med sej hem hon,, 

 

 

Å jag me hihi 

              

 

Efter får besöket begav vi oss hem igen till pelin och henns familj,,där drack vi kaffe o surrade en stund!

 

sen åkte vi hem,,Och nu sitter jag här igen..gubben o vår vän ola bandola kikar på tv!

 

Men nu ska jag gå o titta till dom..Hörs o störs imorrn!

      

Av tblackbella - 5 februari 2012 22:35

Dagen idag....  

 

vaknade vid halv10 upp o slurpa i sej ett x antal koppar Java så man kvickna till!

 

Tog den sedvanliga Morron Pyken!  

 

Sen fortsatte jag med min Nya drog..PUSSEL! Jag fick 2pussel i Julklapp + 2 Till När jag fyllde år av mina Goa vänner!

Så det sysslar jag med när jag vill koppla av en stund..

 

sen Plingade det till ett sms Och det var ifrån Min Lilla goa vän Pelin!  

Hon var på g till mej och skulle berätta nåt SKIIIITVIKTIGT!!

Som hon Ofta skriver hihi! Hon e för söt hon!

 

så innan hon dök upp så satte jag mej en sväng vid denna burken och vidare om det skrev jag ju tidigare idag!

 

Sen rullade dan på La i nån maskin tvätt   

 

Fixade me djuren!

 

 

  

 

Mat time och en 5minutare på de!(som blev 45Minuter som vanligt) ! sen In i duschen  

 

MAn har ju gått hela dan o hasa omkring i myskläder      

 

Så eftersom man skulle iväg en sväng till vännerna i byn

 

vart man ju tvungen att se respektabel ut!  

 

Tant slängde för ovanlighetens skull på sej Myssan också!  

Det var ju för tusan fooortfarande 10 minus grader

 

 

Sen hämtade vi upp Pelin och åkte till grannbyn och pratade om en sak där,,Och då vart det en tur in i lagårn och Kikade på hans goa får o Lamm också! *KOLLA HAN HAR JU SÅNA DÄR RIKTIGA LAMBISAR UTBRAST PELIN DIREKT HON KOM IN!!!

 

*Och visst var det såna!

      

 

Pelin skulle ju ha denna Med sej hem hon,, 

 

 

Å jag me hihi 

              

 

Efter får besöket begav vi oss hem igen till pelin och henns familj,,där drack vi kaffe o surrade en stund!

 

sen åkte vi hem,,Och nu sitter jag här igen..gubben o vår vän ola bandola kikar på tv!

 

Men nu ska jag gå o titta till dom..Hörs o störs imorrn!

      

Av tblackbella - 5 februari 2012 16:12

  Idag är Tanta lite brydd!

Kikade som vanligt in hit på  fm och såg att jag fått en kommentar!

BLEV GLAAD! som vanligt när man får kommentarer!

SPONTANT utryckte jag min glädje i ett svar till den som kommenterat!!

tyckte det var skoj att hon/han följde min blogg och att Hon/Han skrev att Han/Hon Måååste kika in direkt efter Jobbet för o läsa mitt skriveri om mina dagar! skoj skoj!

 

Så efter att jag skrivit svar kikade jag på länken till dennes blogg..jag såg att det stog sex,,,Nåt Ok Tänkte inte mer på det utan oprydd o NYFIKEN soom jag är så KLICKADE jag mej Dit!

 

Och det var då jag sa Högt för mej själv oooops ooops och ooops igen när jag skrollande for över sidan!Min andra reaktion blev MEEEN WHAT A FUCK IS THIS½!!!!!??? Ett Jävla PERVO ELLER???!! OCH sååå JÄVLA TYPISKT ATT DENNA DET SKA HA HITTAT O GILLAT MIN BLOGG!Näääe tänkte jag sen..Vad i All sin daaar! skred mina ord,,MEEEn var ju ändå tvungen att försöka läsa mellan raderna eller För Bilderna sa ju sitt så att säga! OCH tillslut fatta jag väl att DOM som drev bloggen var 2! Nu vet jag ju inte riktigt vem som LÄSTE Min blogg Men men!  JAHA Ok...VISST Kan man ju självklart vara Intresserad av andra bloggar och så ÄVEN fast Man själv då driver en SEXBLOGG!! Meeeen ju längre dagen gått och jag *INTE kunnat sluta klura på detta! så känns det inte riktigt Bekvämt..Varför vet jag inte..sen Tänker jag så här VARFÖR är DOm Intresserad av MIN BLOGG Egentligen! Eller kanske det är slumpen att dom vill åt fler läsare till sin Eller? Eller? Jaaa

det kanske visar sej!


Hur som haver så Dömer inte jag folk bara så där..Var o en får Leva o skriva som dom själv vill! MEEN Får jag NYS om att nåt annat som gör att Min blogg är intressant av nån sjuk jäkel dååååå BLIR INTE TANT GLAD Kan JAG LOVA!!!   så du där..Hoppas VERKLIGEn att jag har fel!


Och att du isåfall Vet spelreglerna!!!!???


Annars är du HJÄRTLIGT välkommen att läsa Min blogg! Ifall Att Om Inte så att säga! HOPPAS JAG VARIT TYDLIG NOG!!! 

Av tblackbella - 5 februari 2012 15:36

  Idag är Tanta lite brydd!

Kikade som vanligt in hit på  fm och såg att jag fått en kommentar!

BLEV GLAAD! som vanligt när man får kommentarer!

SPONTANT utryckte jag min glädje i ett svar till den som kommenterat!!

tyckte det var skoj att hon/han följde min blogg och att Hon/Han skrev att Han/Hon Måååste kika in direkt efter Jobbet för o läsa mitt skriveri om mina dagar! skoj skoj!

 

Så efter att jag skrivit svar kikade jag på länken till dennes blogg..jag såg att det stog sex,,,Nåt Ok Tänkte inte mer på det utan oprydd o NYFIKEN soom jag är så KLICKADE jag mej Dit!

 

Och det var då jag sa Högt för mej själv oooops ooops och ooops igen när jag skrollande for över sidan!Min andra reaktion blev MEEEN WHAT A FUCK IS THIS½!!!!!??? Ett Jävla PERVO ELLER???!! OCH sååå JÄVLA TYPISKT ATT DENNA DET SKA HA HITTAT O GILLAT MIN BLOGG!Näääe tänkte jag sen..Vad i All sin daaar! skred mina ord,,MEEEn var ju ändå tvungen att försöka läsa mellan raderna eller För Bilderna sa ju sitt så att säga! OCH tillslut fatta jag väl att DOM som drev bloggen var 2! Nu vet jag ju inte riktigt vem som LÄSTE Min blogg Men men!  JAHA Ok...VISST Kan man ju självklart vara Intresserad av andra bloggar och så ÄVEN fast Man själv då driver en SEXBLOGG!! Meeeen ju längre dagen gått och jag *INTE kunnat sluta klura på detta! så känns det inte riktigt Bekvämt..Varför vet jag inte..sen Tänker jag så här VARFÖR är DOm Intresserad av MIN BLOGG Egentligen! Eller kanske det är slumpen att dom vill åt fler läsare till sin Eller? Eller? Jaaa

det kanske visar sej!


Hur som haver så Dömer inte jag folk bara så där..Var o en får Leva o skriva som dom själv vill! MEEN Får jag NYS om att nåt annat som gör att Min blogg är intressant av nån sjuk jäkel dååååå BLIR INTE TANT GLAD Kan JAG LOVA!!!   så du där..Hoppas VERKLIGEn att jag har fel!


Och att du isåfall Vet spelreglerna!!!!???


Annars är du HJÄRTLIGT välkommen att läsa Min blogg! Ifall Att Om Inte så att säga! HOPPAS JAG VARIT TYDLIG NOG!!! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards