tblackbella

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av tblackbella - 25 januari 2012 22:25

Blev några dagars blogg uppehåll igen pga Migrän mm!

 

Och idag har jag känt mej Lite sliten dessutom   Kanske det extra året som jag fyllde igår gjorde verkan direkt  !

 

Nåväl! igår vart alltså en Toppendag!

Fick ha mina nära o kära o goa vänner ikring mej några timmar så då  mådde tanta bra..   Överaskad o glad blev jag av att både Natta   O kusen o NICLAS   Dök upp!   Dom var lite risiga på dan så jag trodde inte att dom skulle orka komma..meeen Roligt att dom pigga på sej!

 

Och det blev go fika o tårta förståss!
Och skoj att ungarnas barndoms kompis Johan också va me!

   

 Niclas besvärad som vanligt när Mammsen Måååste fota!

 

     '

Minsta födelsedag gästen var Lilla eddie! Han började lite lätt med ett smörgåsrån men han ville inte ha sina torra rån,,han ville ju också ha go kaka! så först såg han ut så här!" 

    

Några MINUTER Senare..så här hihihi..go biten då!

  

Och Eddie O pappa Danne!

 

Och ola..  

       

 

Och Elin pelin såklart!   

   

 

Tack alla ni för igår! Kramen!

 

sen för att Inte glömma alla goa Nätvänner som skickade kort och Gratta på FB Tack till er me! Tack Karin för den fina Rosen Och även Lena för blomman! hittade inte den när jag laddade upp bilderna!

  

 

 

Så nu dom närmaste dagarna lär man väl hugga in med Lite extra Motion

  Efter alla Go saker   

Som man*SMACKAT*   i sej! 

 

 

OOPS Glömde skriva att jag fick en överaskning av gubben me på morron kvisten! Kaffe på säng!  

 

 

Meen lär avsluta detta inlägg med en STOR SORG!

Min kära pappa saknade jag enormt mycket igår..Första födelsedagen UTAN Honom och det känndes vill jag lova!   Plus att Mamma inte kom ihåg att jag fylllde,,men påminde henne men hon orkade tyvärr inte komma
!

 

Minnescentret ringde mej idag så nu har vi fått tid för vidare utredning av Mamma så det känns ialf skönt! så hon kan få den hjälp hon så väl behöver nu!

 

Ta hand om varann!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

kalender

Klocka2

Musik2

Gästbok

  Skriv en rad i Min gästbok om du inte vill kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards